عسکرشاهی مدیر عامل فولاد یزد در آستانه اولین دیدار این تیم  :هواداراناگرصعود به لیگ برتررا می خواهند باید تیم فولاد را همراهی کنند تا ان شاءا...تیم با قدرت تمام به مصاف حریفان برود وبا کسب امتیازات لازم ،بتواند به خواسته اش برسد.

یزد مهدی جاور خبرنگار ورزشی یزدفردا :عسکرشاهی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی  فولاد یزد در آستانه اولین دیدار تیم فوتبال فولاد یزد  :هواداران اگرصعودبه  لیگ برتر می خواهند ،باید حمایت کنند.

عسکر شاهی مدیر عامل جوان و فعال فولاد یزد درگفتگوی  تلفنی با خبرنگاریزدفردا ،پیرامون وضعیت تیم اظهار داشت :تیم در شرایط خوبی به سر می برد و ما هم هر گونه امکانات و خواسته ای که تیم داشته فراهم کرده ،تا با یک تیم ایده آل و بدون نقص وارد مسابقات شویم

وی در ادامه افزود:در ادامه ی راه برای نتیجه گیری دلخواه، نیاز به حمایت مسئولین و اهالی فوتبال و هواداران داریم تا با حضورشان در مسابقات قوت قلب ما باشند

عسکر شاهی درمورد اولین بازی تیمش اظهار داشت : دراولین گام در لیگ دسته اول، تیم فولاد یزد در ورزشگاه شهید نصیری ،عصر چهار شنبه 23شهریورماه 90ساعت 16.30 به مصاف تیم ابومسلم مشهد خواهد رفت و امید دارم یزدی ها و هواداران فولاد با حضورشان، تیم را روحیه مضاعف بخشند.

وی تاکید کرد:اگرصعود به لیگ برتررا می خواهند باید تیم فولاد را همراهی کنند تا ان شاءا...تیم با قدرت تمام به مصاف حریفان برود وبا کسب امتیازات لازم ،بتواند به خواسته اش برسد. 

مدیرعامل فولاد یزد  درمورد کانون هواداران این تیم گفت ، فعلا تعداد خوبی به عضویت کانون هواداران تیم در آمده اند ولی امید وارم تا فرصت باقی است علاقه مندان به تیم فولاد، در کانون مذکور ثبت نام نمایند تا با ساماندهی لازم ،شرایط حضورشان جهت همراهی و تشویق تیم فراهم شود.

لازم به ذکر است علاقمندان که جهت ثبت نام می توانند با شماره تلفن 7225551داخلی 216با سیداکبر میر فخرالدین تماس حاصل نموده و از این طریق عضو کانون هواداران تیم فولاد یزد شوند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا